podcast werd live uit

[ 244 View / 0 Reply ]

Er is iets dat ons begrip zo ver overschrijdt, buiten onze waarneming, dat bestaat. Ik bedoel, wetenschappers zeggen dat er meer dan drie dimensies zijn, er zijn er maximaal 11, als je de beste astrofysici vraagt. Wel, als er 11 dimensies zijn, wat is daar dan nog meer? Maar de overmoed van de mens is: "Wel, als ik het niet kan zien, bestaat het niet." Maar vertel dat eens aan papier, dat geen idee heeft dat Nike Air Max 90 Herren Nike Air Max 2016 Damen we Nike Air Presto Herren hier zijn, Nike Air Huarache Pánské omdat we driedimensionaal zijn en dat is het niet. Het is tweedimensionaal. Of een punt, dat eendimensionaal is. Dus voor mij durf ik die overmoed niet hebben, vooral als ik voel wat ik voel. Ik voel iets voorbij deze dimensie. Ik voel iets dat groter en groter is dan ik ooit zou kunnen begrijpen, dus ik waardeer het, en zelfs als dat neerkomt op alleen wiskunde die ik niet kan bevatten ... Ik zal het nog steeds eren omdat ik leef en erbinnen besta. Dat ben ik. Dat is mijn overtuiging. Ik heb gelezen dat iemand vorige week in Californi? werd beroofd en probeerde de Adidas-sneaker, ontworpen met N.E.R.D., opnieuw te verkopen. voor $ 6.000. Met slechts 500 paar Chanel-sneakers die uitgaan naar gelukkige loterij winnaars, hoe hoog denk je dat zwarte marktprijzen kunnen gaan? Wordt dit de duurste sneaker uit de geschiedenis?Nike Air Max 2016 Dámské  Nike Air Max 1 Damen Nou, de Nike Air Max 90 Damen Schwarz N.E.R.D. Volgens mij is de schoen $ 10.000, dus ik kan me alleen maar voorstellen dat de Chanel er waarschijnlijk drie tot vier keer meer zal zijn dan dat. Het is Chanel.Wat denk je dat de rage voor sneakers zegt over de tijd waarin we leven?Ik weet niet wat het zegt of betekent. Ik weet niet wat dat betekent, omdat het materieel is, en dus, denk ik, afhankelijk van de leeftijd waar je op dat moment aan toe bent, is er enige betekenis. Maar aan het eind van de dag zijn het gewoon schoenen. Ik weet het niet. Ik ben niet echt groot in interviews. Ik ben om vele redenen niet zo druk met interviews. Eén, ik hou niet van naar mezelf te luisteren [de Chanel-podcast werd live uitgezonden via luidsprekers in de winkel.] Zoiets, dat was zo raar. Het leek een beetje op het luisteren naar een voicemail die niet ophing. Het is als, "Screech, Nike Air Max 90 Damen Blumen Nike Air Max 90 Herren BraunNike Air Max 90 Dámské scrreech, scrreech." Nike Air Max Zero Dámské Het tweede ding is, ik hou er niet zo van om over mezelf te praten. Het derde ding is praten over je kunstvorm, teveel droogt de helderheid en de levendigheid ervan uit. Met andere woorden, als het een schilderij was, is het schilderij tegen de tijd dat je klaar bent met het uitvoeren van de interviews een beetje vervaagd, in termen van persoonlijke connectie. Maar het is net een teken van erbij horen, toch?