ber 19.2018 - Een vier-per

[ 55 View / 0 Reply ]

Versierd met Swarovski?-kristallen voegt deze editie van de Air Max 97 Gold een al verbluffende glans toe aan Adidas ZX 750 Womens een al glinsterende icoon. Het bovenwerk is gemaakt met Swarovski's eigen Crystal Fabric, dat licht breekt met een helder, glinsterend effect terwijl de schoen beweegt.De Nike Air Max 97 LX komt op 26 december uit. De Nike-atleet Nike Air Zoom Spiridon Mujer en de tweevoudigste fittest-man  op de eerste PE Nike-schoen van de planeet is grotendeels ge?nspireerd op twee favoriete dingen van Mat Fraser: gewichtheffen en motorfietsen. Het gestroomlijnde zwarte ontwerp heeft op maat gemaakte haptische afdrukken op het bovendeel en repliceert de diamantribbing van een barbell. De schedel van de stier op de tongflens doet denken aan een motorjas, de voering is doorgestikt als een motorfietsstoel, de achterkant van de schoen is van leer en de hielclip en de uiteinden van de schoenveter zijn gunmetaal chroom - allemaal knikken ze om premium motorfietsen te detailleren.De Nike Air Max Zero Mujertwee cirkels op elke hiel vertegenwoordigen de twee eerste plaatsmedailles die Fraser verdiende op het hoogste niveau van globale competitieve fitheid, en knikt naar zijn doel van een drie-veen. De letters "HWPO", wat staat voor "hard werken loont" en is de Nike Air Max 90 Mujer persoonlijke mantra van Fraser, lijn de binnenzool."Deze ontwerpelementen Nike Air Max Tn Mujer zijn echt over het vieren van enkele van mijn passies binnen en buiten de sportschool," zegt Fraser. "Deze schoen geeft me zo'n gevoel van voldoening, het geeft me echt het vermogen om te blijven doen wat ik doe - hard werken en proberen mezelf de beste atleet te maken die ik mogelijk kan."De Nike Metcon 4 Mat Fraser is vanaf 8 juni beschikbaar op nike.com en bij geselecteerde retailers. De speciale editie Nike Air Monarch IV Snow Day komt met een volledig witte bovenzijde van volnerfleer verfraaid Nike Air Max 95 Mujer met een zilverkleurige zilveren Swoosh en iriserend buitenzool - het totale effect dat doet denken aan een glinsterende, besneeuwde dag.De sherpa-kraag knikt en verwarmt pantoffels, en de sockliner monteert een ingeprinte Swoosh op vers gevallen sneeuw. Een oranje pop Nike Air Max Axis Mujer op de tussenzool symboliseert de wortelneus van een sneeuwman. Bovendien is een sneeuwpopfiguur verborgen in de borduurdetails op de hiel.De Nike Air Monarch IV Snow Day verschijnt op 18 december op SNKRS Japan. Op 20 december wordt het uitgebracht op nike.com en in geselecteerde Adidas Prophere Womens Nike-winkels in Groot-China, Europa en Korea. Op 3 januari is deze beschikbaar op SNKRS North America en op Nike NYC en Nike by Melrose. Nike Air Force 1 Low volgt het thema van GHOSTING, waarbij gebruik wordt gemaakt van doorschijnende materialen om de ziel van de transcendente hoepelschoen te vieren. Het is verkrijgbaar in Little Kids-Nike Air Max 97 Womens maten (10,5C-3Y) en Baby- en Toddler-maten (0C-10C). December 19.2018 - Een vier-persoons Adidas Deerupt Mujer schoenencollectief, bestaande uit een ontwerper, ingenieur, ontwikkelaar en productmanager, is verantwoordelijk voor de expressieve nieuwe Adidas NMD Womens Nike Air Max Dia.Het ontwerp (dat werd voltooid op een versnelde tijdlijn) van het exclusieve silhouet van de vrouw begon met het prioriteren van de laatste en werkte ijverig aan een taps toelopende (maar democratische) teen-box. Het resultaat was een schoen met een mooie proportie - een knipoog naar zowel ambacht als nut.