oor een goede maatregel. Zoa

[ 42 View / 0 Reply ]

In zekere zin zou Virgil's Air Jordan 1-ontwerp kunnen worden beschouwd als de vlaggenschipsneaker van het pakket. Toen hij met Nike over zichzelf en zijn jeugdvrienden sprak, onthulde Virgil: "We waren verliefd op Air Jordans. Nike Dunk Sky High Mujer Michael Jordan was groter dan het leven - hij was Superman voor mij. Mijn hele ontwerpachtergrond en ethos kwamen uit de jaren '90. Abloh sprak over het ontwerp en merkte op: "De Jordaan Ik was klaar in een ontwerpsessie. Ik werk in een zeer gelijkaardige droomachtige Nike Air Max 90 Mens Bluestaat. Ik zie het, en het is klaar. "De schoen heeft" AIR "-typografie op de tussenzool, evenals een oranje klap op de hiel, die een prijssticker lijkt te imiteren. De laterale Swoosh lijkt ook vast te zitten aan de bovenkant in plaats van volledig genaaid.Virgil schreef individuele slogans zoals "AIR FLACKO"Nike Air Max 90 Womens Pink  voor A $ AP Rocky en "AIR CANADA" voor Drake op de tussenzool van paren die begaafd waren voor vrienden van beroemdheden.Twee jaar op rij droeg Virgil zijn ontwerpen van Air Jordan 1 aan het Met Gala in New York City, rockende de "Chicago" -versie in 2017, Nike Air Huarache Femme waarna hij de "UNC" colorway in 2018 ophaalde. Volgens Nike herbouwde Virgil een paar van triple-black Air Force 1 Low schoenen tijdens zijn eerste bezoek aan de Beaverson-campus van het merk. Hij gebruikte een X-ACTO-mes om de schoenen te ontleden en markers om daarop Nike Air Max Vision Womens te tekenen, en schonk toen de sneakers om OFF-WHITE-personeel te dragen. "Tegen de tijd dat ik mijn eerste reis naar Beaverton maakte, wilde ik meteen iets maken," zei Abloh tegen Nike."In mijn hoofd heb ik elke iteratie of kleur van een Air Force One gezien. Dus waar blijft dat bij jou ?, "zei Virgil tegen Nike Air Max Zero Femme GQ. "Ik wilde iets maken dat je tegenhoudt van gedachteloos scrollen."Abloh's "GHOSTING" Air Force 1 ontwerp werd uitgebracht in Berlijn via een Nike SNKRS speurtocht, waar SNKRS Nike Air Max 2017 Mujer app-gebruikers augmented reality konden gebruiken om de schoen te ontgrendelen en Nike Air Vapormax Femme aan te schaffen. Terwijl de Air Force 1 en Air Jordan 1 meer op één lijn liggen met wat we weten over Virgil's persoonlijke sneaker smaakt, een Virgil Abloh x Air Max 90 komt als een beetje een verrassing. Hetzelfde ontwerpverhaal wordt hier voortgezet met Nike's Nike Air Max 95 Femme Beaverton-adres prominent weergegeven op de zijkant, samen met het merk "SHOELACE" opnieuw.Al vroeg schonk Virgil zijn DJ "mentor" Benji B met een paar, onder anderen. Onze eerste behoorlijke glimp van de vernieuwde Presto kwam dankzij A $ AP Nast op Instagram, voordat Frank Ocean de schoppen droeg tijdens Nike Air Max 90 Femme muziekfestival Panorama NYC.De sneaker onderschrijft dezelfde gereconstrueerde ontwerpmethodologie van degenen die we eerder hebben bekeken, met Abloh die opnieuw guerrilla "AWGE" en "NAST" aanpassingsaanpassingen gooide voor een goede maatregel. Zoals de VaporMax Nike Air Max 90 Femme het grote technologieverhaal van Nike van 2017 was, was geen verrassing om dit revolutionaire ontwerp te zien als onderdeel van "De Tien", naast twee andere silhouetten uit het Air max-gamma.Deze versie van de VaporMax heeft een hiellip, stevige stiksels rondom de Swoosh en meer dezelfde details, zoals een oranje prijskaartje en verzendadre